måndag 20 januari 2014

1,5 hand och personalferra

Hallå ellerrrr!

Jag och min en å halva hand ska bege oss ut å jobba imöra. Kul. Kanske. Min chef smsade mig förut för att kolla hur jag mår och om jag är redo att va dj och dansa på morgondagens personalfest?
 ?
...?
.
.......
!!!!!!!!!! JUST DET !!!!!!!!!

Vi må ha varit påverkade av saker å ting (min chef är besatt av prosecco på ett nästan läskigt sätt?!) men så pekade hen på ett sånt där chef-igt sätt å ba "YOU! You Ingrid, you are officially the DJ!".
.
...
Heeehe. Har förklarat att jag kan göra en spellista men några andra cirkuskonster blir det ej av. Så här sitter jag nu och svettas och försöker få ihop något som alla kommer dansa till. Så jävla omöjligt. Så tar det JAG gillar. Och starwarsintrot för chefen min.

Karriären hänger på en skör tråd mina vänner.

I övrigt: gick till notting hill för solen sken och det var söndag. och förbenat jävla kallt. MEN drack latte (bröt mitt svart-kaffe-tack mönster) och läste bok. Det får 4 av 5 dubbeldäckare. Ej fulltaligt pga läste inte mycket alls - å andra sidan var det för att Edith Piaf spelades och fransmännen som äger stället hade en livlig diskussion. Men gillar franska så pluspoäng ändå. Stället heter 4+1 och ligger på Golborne road och har sköna soffor och coola lampor! Samt rätt gött ätbart. DOCK ligger mitt favoritställe i helaste stan brevid........TEASER!!!!!

Snart kommer M hit med! Är pepp! Hen är ju nålrädd så kanske ska ta med henne när jag tar ut stygnen?! You shall see.
Här är spellistan förresten:Livet e en personalferra  Om ni vill svänga era lurviga nångång till nåt som passar alla. Typ.

Kramiz.

Inga kommentarer: