lördag 18 januari 2014

Inlägget innan inlägget jag EGENTLIGEN skulle jö ju

Hej kompisar!

Hoppas era liv är spännande å bra. Här är det rätt mycket i rullning med vill jag lova. Innan jag skriver om de senaste dygnets dramatik tänkte jag ge en liten uppdatering på min livssituation i korta drag. Lol.

_ Bor i London. Kul men dyrt.
_Jobbar på Sankt marre på fältet. Så heter det inte riktigt med det är ett gött café i *the city of London*. Här jobbar folk från hela vida världen. Är övertygad att iallafall 90 % av dem är fiktiva figurer. Vi pysslar med event med. En gång serverade jag njurpaj till före detta ärkebiskopen av Canterbury. Säkrad plats i himlen? CHECK.
_Har inget annat liv eftersom jag jobbar skift. Skiftjobbare lever kortare. Visste ni det?
_Joooooo har faktiskt det väldigt roligt. Dansar pubar kramas pratar engelska museumar hånglar ölar fikar kaffeklunkar drömmer skrattar gråter åker vilse promenerar londonar helt enkelt.



Inga kommentarer: